۱) پکیج های تئوری مرکز نیلو معظمی در سه بخش ارایه میشود که بخش اول اطلاعاتی در مورد دوران بارداری ، بخش دوم اطلاعاتی در مورد روز پایانی بارداری و زایمان ( به دو صورت طبیعی و سزارین ) و بخش سوم اطلاعات کامل و جامعی در مورد مراقبت و نگهداری و معاینات خودتون و فرزندتون در دوران پس از زایمان به شما می دهد که برخی ازاین اطلاعات حتی تا چند سالگی فرزندتون برای شما کارایی خواهد داشت. این پکیج را از حدود هقته ۷ یا ۸ بارداری میتوانید شرکت کنید.

۲) یوگای بارداری با انواع تمرین های متناسب با سن بارداری شما از هفته ۱۲ بارداری و پس از غربالگری اول ( در صورتی که محدودیت و منع پزشکی نداشته باشید ) میتوانید شرکت کنید. و تا پایان بارداری شما و البته نسبت به نوع زایمانتون ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام در خواست خود را به همراه سن بارداری بارداریتون را به صورت پیام کوتاه و یا از طریق  واتساپ به شماره. ۰۹۰۱۷۳۰۱۱۰۰ ارسال بفرمایید تا برایتان وقت مشاوره ثبت نام  حضوری تنظیم شود. ( مشاوره ثبت نام  رایگان است )

پس از مشاوره و آگاهی کامل از شرایط و ضوابط مجموعه میتوانید تصمیم به ثبت نام بگیرید.

(كلاسهاي تئوري بصورت پكيج ثبت نام ميشوند)

✅پكيج كامل شامل:

تغذيه
بهداشت دوران بارداري
کارگاه بهداشت روان (شرکت به همراه همسران)
مديريت هورمونها
*كارگاه علائم خطر در بارداري
تئوري مراحل زايمان
*كارگاه مراحل زايمان
*كارگاه مباني شيردهي
امادگي سزارين
مراقبت بعد زايمان
كلاسهای تئوری طوری تنظيم شده اند كه از هر هفته اي كه ثبت نام كنيد هفته ٣٤ -٣٥ به پیایان خواهد رسید
در اینصورت افرادی كه هفته شون پايينه ممكنه هر دوسه هفته يک بار كلاس داشته باشند و هرچه هفته متقاضی بالا تر باشد كلاسها فشرده تر خواهند شد.
هر عنوان كلاسی كه ذكر شده فقط يك جلسه هست و حدودا ٢تا۵ ساعت هر جلسه به طول می انجامد
بجز كلاس هوش كه 2 جلسه 3 ساعته هست و جدا ثبت نام میکنید.( خارج از پکیج )
و همچنین کلاس vip کاهش درد با همسر که یک جلسه 3 ساعته است .( هفته 30 به بعد ) و مخصوص متقاضیان صددرصد زایمان طبیعی و جدا ثبت نام میکنید. ( خارج از پکیج )
كلاسهاي يوگا هفته اي ٢ یا ٣ جلسه هست و بصورت پكيج  ثبت نام ميشود.

 در هیچ یک از موارد تک جلسه نداریم.

برای دریافت اطلاعات کامل از هزینه و نوع برگزاری کلاس ها ، زمانی برای مشاوره ی  حضوری ( رایگان ) برای شما در نظر گرفته می شود. 

ادرس ما خیابان دولت یا کلاهدوز بلوار کاوه خ اخلاقی شرقی خ مطهری کوچه داراب غربی پلاک 33

توجه بفرمایید :

از پذیرش شما بدون هماهنگی(جهت حفظ نظم و سکوت مرکز ) و اخذ وقت جهت تشریف فرمایی شما  حالا با هر عنوان ( ویزیت ، مشاوره و یا اشنایی با مرکز جهت ثبت نام ) جدا معذور میباشیم.

♥ با توجه به اختلال در پلت فرم واتساپ و  اینستاگرم، هرگونه هماهنگی از طریق پیامک شماره (09017301100) صورت می گیرد.

مراحل ثبت نام بصورت غیرحضوری ميباشد. ولی با توجه به حجم بالای توضیحات پیرامون نحوه ی ثبت نام مختص شرایط و سن بارداری هر مادر باردار  ، امکان ارسال توضیحات بصورت پیام با پیامک نمیباشد. لذا مشاوره برای ثبت نام در زمان مقرر(زمان مشخصی که کارمند ما در پیامک به شما می دهند) حضوری انجام می شود.

ثبت نام افزايش هوش جنين هم جدا از پکیج کلاس  ها می باشد و اجباری براي شركت وجود نداره.